sunnuntai 23. helmikuuta 2014

The Sims3: Luciana Hill

Tutustutaan Lucianaan!

 Tässä on Luciana Hill. Ja pakko myöntää että se on aika hot...
 Kun mietin aluksi nimeä, niin en keksinyt muuta. Roolipelaus historiaa mulla sen verran on, että sieltä tulee koko nimi. Olen siis roolannut Gosupermodel nettiyhteisössä aika paljonkin. Lopetin kuitenkin about kuukausi sitten siellä käymisen. Mua vaan jotenkin alkoi ahdistamaan. Anteeksi kaikki roolauskamuni. Olin siellä nimimerkillä Ruskakeiju. Mutta siis Lucianaan, roolatessani Luciana oli hiljainen ja kiltti tyttö. Rope oli PJ rope (Percy Jackson) ja Luciana oli Haadeksen tytär. Tämä Luciana on kuitenkin vähän tuhmuri, semmonen miestennielijä.
Ai niin, miksi tein taas uuden simin? Koska vihdoinkin jaksoin asentaa Paratiisisaaren, jiihaa! Luciana (jolle kylläkin motherlodella ihan "pikkusen" rahaa piffasin) osti tämän ränsistyneen hotellin ja jouduinpa sitten remonttipuuhiin. Hirveästi en jaksanut kuvia ottaa (vai en ollenkaan), koittakaa kestää!
 Uimaan!
 Pääsisköhän kohta jo laitesukeltamaan?
 Tähän väliin, muoksin vähän vastaanottovirkailijan ulkonäköä, ja siitähän tuli söpö. <3
Vaikkakin näyttää vähän siltä että meinaa iskeä seuraavan näkemänsä miehen...

Kultsi, mitä sulla oikein on päälläs?

Kiitos. Niin, ja tänkin hiustyyliä yms yms muoksin.
 Onko kaikki hyvin Luciana...?
Ihan tosi, mä olen sut luonut, mä sut tunnen, joten kerro nyt vaan mamille.
 Jaa, olit vaan tylsistynyt, okei.
 Ihan tämmönen pikanen kysymys, mitä sä teet siellä autiolla saarella ja just toi pose?
 Kotona rentoutumassa.
Bed time. <--- yhteen?
 Luciana, monelta sä oikein heräsit? Ulkonahan on vielä pimeetä...
 Tehtävää suorittamaan.
 Ja mitäs sä täällä teet...?
 Hah, törkeetä! Tämän nimi on muka Cara. Enpä usko.
Ihan rauhassa Luciana....
 Taas joku suuri problem.
No joo, mä ymmärrän.
Nyt kun tarkastelen näitä työaikoja, niin tälläkin on 09.00-09.00 eli 24 h... Heh...
 Tässä huoltohenkilökuntaa. Onpas rumat...
 Nainen pääsee ekana käsittelyyn. Tämmöset Miley Cyrus hiukset. No ehkä ei..
 Tai no on nää ihan nätit tämmösinä vähän luonnollisemman värisinä.
 Ja meikit.
Nää on kivat vaatteet ja... hetkonen!
 Parempi.
Ja loppusilaus. Tosi söpö! Miehen kimppuun sitten vaan.
 Nää hiukset ei ole kovinkaan edustuskuntoset...
 Ja nää muka on...?
 Ei! Ei ei ei! Kuka tän päälle on oikeen ulostanut? Iuh.
 Parempi.
 Sitten vielä tää viiksi/parta osasto.
 Ei ihan sitä mitä mä haen...
Täydellistä.

 Sitten tämmöset remonttireiska vaatteet.
Ja cooliuden vuoksi aurinkolasit.
Tämmöstä tällä kertaa. :)

2 kommenttia:

  1. Siis millä oot noita muoksinu? Siis noita simejä? Jollai mastercontrollilla vai koodilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ne on hotellin työntekijöitä eli voin muokata niiden työasua ja sitten työasuun kuuluu kanssa hiukset ja sillain. :)

      Poista